Livrare în 2 zile
Numerar la livrare
Depozit românesc

Termeni și condiții generale

Această pagină web conține Termenii și condițiile generale ale website-ului lineoshop.ro al cărui operator este compania NextLevel, spletna prodaja, d.o.o., Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia, cod TVA: RO45904705, număr de înregistrare: 8476845000 (denumită în continuare: Compania).

Prin utilizarea website-ului, confirmați că sunteți familiarizat cu Termenii și condițiile generale (denumite în continuare: Termeni generali), că le înțelegeți și le acceptați în totalitate.

Termenii generali stau la baza întregului proces și funcționare a magazinului online LINEOSHOP (denumit în continuare: Furnizorul). Termenii generali guvernează relația de afaceri dintre clientul online și Furnizor și determină drepturile și obligațiile clientului și Furnizorului.

Termenii generali încep să se aplice din momentul în care accesați website-ul cu domeniul lineoshop.ro și se aplică întregului website, mai exact tuturor paginilor și subpaginilor website-ului. Termenii generali în vigoare la momentul plasării unei comenzi sunt obligatorii pentru client și Furnizor. Atunci când plasează o comandă, clientul este de acord în totalitate și acceptă Termenii generali aplicabili la momentul respectiv.

Furnizorul își propune să mențină informațiile de pe website corecte și actualizate și în același timp își rezervă dreptul de a modifica conținutul website-ului, produsele, serviciile, prețurile și Termenii generali fără nicio notificare prealabilă sau asumare a responsabilității. Orice eventuale modificări se aplică ca parte a Termenilor generali din momentul publicării lor. De asemenea, Furnizorul își rezervă dreptul de a retrage unul, mai multe sau toate produsele din ofertă și de a restricționa temporar sau permanent accesul la website.

Întreg conținutul textual, imaginile, videoclipurile și toate celelalte materiale au fost create, editate și publicate de Furnizor, pentru a prezenta și a descrie produsele și serviciile în cel mai bun mod posibil. Ne rezervăm dreptul la eventuale greșeli sau inexactități în conținut: text, imagini, materiale video și alte informații de pe website. Aspectul real și funcționalitatea produselor pot diferi de prezentarea contextuală de pe website.

Toate produsele aflate la vânzare sunt verificate și respectă cele mai înalte standarde de siguranță, iar Furnizorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru daunele produse de articolele achiziționate prin website-ul lineoshop.ro.

 

INFORMAȚII DESPRE COMPANIE (NUMĂR DE ÎNREGISTRARE ȘI DE INTRARE)

NextLevel, spletna prodaja, d.o.o.

Usnjarska cesta 18

SI-1275 Šmartno pri Litiji

Slovenia

Număr de înregistrare: 8476845000

Cod TVA: RO45904705

Plătitor de TVA: Da

Data de intrare în registru: 24 iulie 2019

Clasificare (Clasificarea standard a activităților conform legislației slovene) G47.910 – Comerț cu amănuntul prin case de comenzi sau prin internet

 

BAZA LEGALĂ / ACHIZIȚII DIN MAGAZINUL ONLINE LINEOSHOP

Termenii generali (ai magazinului online LINEOSHOP) se bazează pe Legea slovenă privind protecția consumatorilor (denumită în continuare: ZVPot-UPB2), Legea slovenă privind protecția datelor cu caracter personal (denumită în continuare: ZVOP-1), Legea slovenă privind comunicațiile electronice (denumită în continuare: ZEKOM-1), Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal (denumit în continuare: GDPR) și sunt redactați în conformitate cu legile menționate anterior, și au fost luate în considerare și recomandările Camerei de Comerț din Slovenia și normele internaționale pentru comerțul electronic.

Înainte de a utiliza website-ul lineoshop.ro, vă recomandăm să citiți și să respectați Termenii generali, deoarece aceștia asigură o relație profesională de afaceri între Furnizor și client și definesc drepturile și obligațiile acestora. Clientul și Furnizorul sunt obligați la momentul achiziției (comanda online) să respecte clauzele contractuale prin Termenii generali care sunt definiți pe website. Înainte de confirmarea finală a achiziției unui anumit produs, clientul este sfătuit să accepte în totalitate Termenii generali. Prin confirmarea achiziției, clientul confirmă că înțelege, acceptă și este de acord în totalitate cu aceștia.

 

PREȚURI

Toate prețurile sunt exprimate în RON, iar TVA-ul este deja inclus. Conform Legii slovene privind taxa pe valoarea adăugată (ZDDV-1), NextLevel, d.o.o. este plătitoare de TVA. Prețurile sunt valabile din ziua publicării, iar lista actuală de prețuri este valabilă până la anulare. Ne rezervăm dreptul de a modifica lista de prețuri fără o notificare prealabilă. Listele de prețuri nu au o durată prestabilită, dar prețul publicat în prezent, mai exact prețul publicat atunci când clientul vizualizează website-ul și la momentul plasării comenzii, este valabil. Clientul vede prețul total în funcție de unul sau mai multe articole selectate, valoarea TVA, taxele poștale și costurile asigurării în coșul de cumpărături și ulterior la completarea formularului de finalizare a comenzii. Atunci când clientul confirmă comanda, contractul de cumpărare dintre client și Furnizor este definitiv încheiat. Prin confirmare, clientul este de acord cu Termenii generali și cu prețul final de vânzare al produselor și al serviciilor. Toți termenii generali și condițiile de plată devin astfel obligatorii pentru a fi respectate de ambele părți, Furnizor și client. La confirmarea comenzii, clientul primește o confirmare a comenzii plasate pe adresa de email specificată.

Prețurile promoționale au o durată prestabilită; valabilitatea promoției este scrisă lângă prețul redus sau pe pagina de prezentare a produsului.

 

METODE DE PLATĂ

Furnizorul permite clienților să plătească pentru produse și servicii folosind următoarele metode:

Puteți alege metoda de plată la ultimul pas sau în pagina cu coșul de cumpărături unde introduceți toate informațiile necesare pentru finalizarea achiziției. După achiziție, veți primi o confirmare a comenzii pe adresa dvs. de email, iar confirmarea va fi stocată și pe serverul Furnizorului. Odată ce achiziția este finalizată, confirmarea comenzii este disponibilă în orice moment pentru client și Furnizor.

 

TAXE POȘTALE

În plus față de prețul de achiziție, clientul este obligat să plătească taxele poștale, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres că:

Clientul este informat despre taxele poștale înainte de finalizarea achiziției. Dacă se alege livrarea standard, taxa de livrare este de 19,99 lei. Dacă se alege livrarea rapidă, taxa de livrare este de 24,99 lei. Dacă alegeți plata la livrare, se va percepe o taxă de 9,99 lei; veți fi scutit de o astfel de taxă dacă selectați orice altă metodă de plată. 

 

LIVRAREA PRODUSELOR

Indiferent de metoda de plată aleasă, livrarea este efectuată de către SC FAN Courier Express SRL (denumit în continuare: FAN Courier). Veți vedea toate informațiile despre serviciul de livrare în email la primirea confirmării comenzii. FAN Courier livrează de obicei în cursul dimineții. Livrarea este posibilă la domiciliu (adresa pe care ați furnizat-o pentru livrare în coșul de cumpărături). Dacă alegeți plata la livrare, se va percepe o taxă de 9,99 lei; veți fi scutit de o astfel de taxă dacă selectați orice altă metodă de plată. Dacă produsele se află în stoc, termenul de livrare este de 4 zile. Clientul va fi informat prin email despre data exactă de livrare. Dacă produsele nu se află în stoc, clientul va fi informat despre termenul de livrare modificat în termen de o (1) zi. Produsele furnizate includ și un aviz de livrare; clientul va primi factura și linkul către manualul de utilizare prin email. Păstrați factura, deoarece poate fi utilizată ca bază pentru procesarea solicitărilor de garanție.

Furnizorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru întârzierea și produsele deteriorate din cauza serviciului de livrare. Clientul este obligat să inspecteze coletul imediat după livrare și, în cazul oricăror daune, să informeze imediat agentul serviciului de livrare și să întocmească cu ajutorul său un raport de reclamație despre livrarea cu daune.

 

UTILIZAREA PRODUSELOR ȘI AVERTISMENTE DE SIGURANȚĂ

Ne străduim să includem în oferta noastră numai produse cu standarde de siguranță de înaltă calitate. Cu toate acestea, posibilitatea ca unele produse să fie fabricate cu un defect sau cu o altă problemă nu poate fi exclusă complet. Ne străduim să prezentăm produsele cât mai exact posibil și cu cât mai multe detalii posibil prin descrieri, imagini și conținut video, dar nu putem spune cu certitudine că toate informațiile din magazinul online sunt în totalitate corecte. În unele cazuri, pot exista discrepanțe între informațiile de prezentare a produsului și starea reală.

Când primiți o expediere, trebuie să citiți cu atenție instrucțiunile pentru fiecare articol și să testați funcționarea și funcțiile produsului în mod independent și în siguranță. După propria sa apreciere, clientul trebuie să evalueze dacă produsul poate provoca daune materiale, efecte asupra sănătății sau orice alte daune. Clientul folosește orice produs achiziționat sau produsele de la Furnizor asumându-și un risc propriu. În cazul în care credeți că produsul ar putea fi dăunător pentru sănătate sau ar putea provoca alte daune, nu utilizați produsul și contactați imediat Furnizorul. Stabiliți cu Furnizorul să returnați produsul, iar Furnizorul va stabili o verificare a siguranței produsului și vă va notifica privind constatările prin telefon sau prin email.

 

COMANDAREA PRODUSELOR

Acceptăm comenzi prin toate canalele noastre de comunicare (cumpărături online directe, Facebook Messenger, Instagram, live chat, email, comandă telefonică, WhatsApp, SMS...). Toate comenzile sunt păstrate în evidența noastră. Înregistrarea unui client nu este necesară, deoarece clientul poate efectua achiziția în modul vizitator. Informațiile necesare pentru comandă sunt numele, prenumele, adresa, adresa de email, numărul de telefon, articolul selectat și cantitatea. Înainte de finalizarea achiziției, clientul poate revizui comanda și poate face ajustări, dacă este necesar. Dacă clientul dorește să modifice sau să anuleze o comandă după confirmarea achiziției, trebuie să ne informeze prin email sau prin telefon înainte de expedierea coletului.

 

Procesul de comandare a produselor

 

Contractul de achiziție

În momentul în care clientul confirmă comanda dând clic pe butonul „Finalizează achiziția”, contractul de cumpărare dintre Furnizor și client este încheiat în mod irevocabil. Astfel, clientul confirmă și acceptă toți termenii contractului de achiziție, cantitatea selectată, produsele și prețul de vânzare și acceptă în totalitate Termenii generali. Din acel moment, toți termenii de achiziție sunt ferm stabiliți și se aplică ambelor părți, clientului și Furnizorului. Contractul de achiziție este stocat electronic în evidența companiei de pe server. Clientul primește un email cu o confirmare a comenzii.

 

ANULAREA CONTRACTULUI

În conformitate cu dispozițiile actuale ale Articolelor 43, 43.a, 43.b, 43.c, 43.č, 43.d, 43.e, 43.f și 43.g din Legea slovenă privind protecția consumatorilor (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, Nr. 98/04, 114/06, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 și 31/18; denumită în continuare ZVPot-UPB2) și în conformitate cu legea UE privind protecția consumatorilor, clientul are la dispoziție un termen de paisprezece (14) zile pentru a informa Compania cu privire la anularea unui contract la distanță sau a unui contract în afara spațiului comercial, fără a fi obligat să aibă un motiv pentru aceasta. Clientul are dreptul de a inspecta și de a testa produsul în măsura necesară pentru a determina starea reală a produsului înainte de a solicita anularea contractului. Clientul trebuie să furnizeze toate informațiile necesare (nume, prenume, număr de comandă, data facturii etc.), deoarece în acest fel solicitarea sa poate fi preluată fără probleme. În conformitate cu al șaptelea paragraf al Articolului 43.d din ZVPot-UPB2, atunci când face returul produselor, clientul nu suportă alte costuri decât costurile pentru returul direct al bunurilor. Clientul trebuie să returneze produsul (produsele) în termen de paisprezece (14) zile de la cererea de anulare a contractului (de achiziție). Furnizorul va rambursa prețul de achiziție numai după ce Furnizorul primește bunurile returnate sau după ce clientul îi oferă Furnizorului dovada de retur a bunurilor. Numai persoanele fizice au dreptul la rezilierea contractului, iar persoanele juridice nu au opțiunea de a anula contractul.

Clientul care anulează contractul trebuie să returneze produsele nedeteriorate și în același ambalaj și cantitate ca și atunci când a făcut comanda din magazinul online. Din momentul anulării contractului, acesta nu mai poate folosi produsele. În cazul deteriorării produselor sau a ambalajelor, valoarea bunurilor va fi diminuată (al cincilea paragraf al Articolului 43.č din ZVPot-UPB2). Dacă Furnizorul stabilește că valoarea bunurilor a fost diminuată din cauza manipulării care nu a fost necesară pentru a determina caracteristicile, funcționarea și natura bunurilor, clientul poate fi tras la răspundere pentru valoarea diminuată a bunurilor. În cazul în care produsele sunt deteriorate sau dacă clientul nu returnează aceeași cantitate de produse, Furnizorul poate refuza cererea clientului de anulare a contractului sau clientul poate fi obligat să compenseze daunele. Furnizorul va face fotografii cu fiecare produs returnat, ambalaj și livrare ca dovadă, iar imaginile vor fi stocate pe serverul Furnizorului.

În conformitate cu al doilea paragraf al Articolului 43.č din ZVPot-UPB2, un client poate solicita anularea contractului în termen de paisprezece (14) zile de când a intrat efectiv în posesia bunurilor. Clientul poate notifica Furnizorul cu privire la anularea contractului prin trimiterea unui email la [email protected] sau prin poștă la următoarea adresă: NextLevel, d.o.o. - RETURNS, Usnjarska cesta 18, SI-1275 Šmartno pri Litiji, Slovenia. Cererea de anulare a contractului și expedierea produselor sunt considerate ca fiind trimise în timp util dacă clientul face expedierea în termenul stabilit. Clientul are responsabilitatea dovezii pentru exercitarea în timp util a dreptului de anulare a contractului, așa cum se menționează în articolul de mai sus.

Formularul de anulare a contractului (de achiziție) poate fi găsit aici. Formularul completat va facilita în mod semnificativ întregul proces pentru Furnizor și client, așa că vă rugăm să ne trimiteți cererea de anulare a contractului prin email sau prin poștă.

Atunci când un client trimite o cerere de anulare a contractului, în conformitate cu al doilea paragraf al Articolului 43.d din ZVPot-UPB2, Furnizorul trebuie să ramburseze prețul de achiziție în cel mult paisprezece (14) zile de la primirea cererii de anulare a contractului sau a expedierii cu produsul returnat. Întregul preț de achiziție va fi rambursat clientului prin aceeași metodă de plată pe care a utilizat-o clientul la momentul achiziției, cu excepția cazurilor în care clientul solicită necondiționat o rambursare printr-o altă metodă de plată și dacă clientul, în acest caz, nu suportă alte costuri. Clientul nu are dreptul la rambursarea costurilor suplimentare suportate în cazul în care alege un alt tip de livrare care nu este cel mai avantajos ca preț, mai exact tipul standard de livrare de către Companie.

În cazul anulării contractului atunci când metoda de plată aleasă de client a fost plata la livrare cu numerar sau cu cardul de credit sau de debit, rambursarea se va efectua prin transfer bancar. În acest scop, compania NextLevel, d.o.o. are nevoie de informații privind contul bancar al clientului, care pot fi trimise prin poșta obișnuită, cu confirmare de primire sau prin poșta electronică. În cazul în care nu sunt furnizate informații privind contul bancar după mai multe solicitări, compania NextLevel, d.o.o. își rezervă dreptul de a emite un voucher cu valoarea bunurilor returnate.

Dacă la inspecția produsului, Furnizorul constată că produsul este deteriorat și nu funcționează din cauza utilizării necorespunzătoare și incorecte, care nu a fost necesară pentru a decide cu privire la natura reală, funcționarea și caracteristicile produsului, acesta va respinge reclamația. Costurile suplimentare pentru o nouă livrare a produsului pot fi suportate, de asemenea, de către client, dacă acesta dorește să primească din nou produsul.

În conformitate cu legea UE privind protecția clienților, ne rezervăm dreptul de a refuza returul anumitor bunuri. Astfel de bunuri includ, de exemplu, bunuri de natură igienică vândute în ambalaje sigilate, dacă clientul desigilează aceste ambalaje după ce a primit bunurile. În conformitate cu dispozițiile legale menționate mai sus, clientul trebuie să ne returneze astfel de bunuri pentru inspecție în ambalajul original, sigilat. După primirea și inspectarea acestor bunuri, cererea clientului va fi procesată în conformitate cu dispozițiile aplicabile care reglementează acest domeniu.

În cazul în care Compania nu și-a îndeplinit în totalitate obligațiile în temeiul Articolului 43.c din ZVPot-UPB2, perioada de anulare a contractului va fi de trei (3) luni. În cazul livrării bunurilor, această perioadă va începe la data primirii de către client a bunurilor și, în cazul furnizării de servicii, la data încheierii contractului. Odată cu expirarea acestei perioade, dreptul clientului de a anula contractul va expira.

Bunurile pot fi returnate de la distanță numai prin intermediul serviciului de livrare, iar livrarea fizică a produselor la adresa Furnizorului nu este posibilă.

În cazul în care clientul anulează contractul, Compania trebuie să îi returneze toate plățile efectuate cât mai curând posibil și nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la primirea mesajului de anulare a contractului (al doilea paragraf al Articolului 43.d din ZVPot-UPB2) sau de la primirea expedierii cu produsul returnat. Când clientul anulează contractul, acesta plătește numai costurile de retur pentru bunuri, cu excepția cazului în care Compania plătește aceste costuri sau Compania nu informează clientul în prealabil că este obligat să plătească costurile (Legea slovenă de modificare a Legii privind protecția consumatorilor, denumită în continuare: ZVPot-F).

 

DEFECTE MATERIALE ȘI CERERI PRIVIND DEFECTELE MATERIALE

În conformitate cu Articolul 37 din ZVPot-UPB2, Furnizorul trebuie să livreze bunurile către client conform contractului și este răspunzător pentru defectele materiale și erorile din timpul execuției acestuia.

Defectul este material:

Eligibilitatea bunurilor pentru utilizarea regulată se determină în funcție de produsele obișnuite de același tip și în funcție de declarațiile făcute de vânzător sau de producător privind caracteristicile bunurilor, în special prin publicitate, prezentarea produsului sau referințe asupra bunurilor propriu-zise.

Răspunderea pentru defectele materiale și erorile de execuție este supusă dispozițiilor legii care reglementează obligațiile contractuale, cu excepția cazului în care este prevăzut într-un alt mod de ZVPot-UPB2.

În conformitate cu Articolul 37.a din ZVPot-UPB2, clientul își poate exercita drepturile cu privire la un defect material notificând Furnizorul în termen de două luni de la data descoperirii defectului. Clientul trebuie să permită Furnizorului să inspecteze produsul, iar clientul trebuie să descrie cu precizie defectul în notificarea corespunzătoare. Clientul poate trimite personal Furnizorului notificarea privind defectul și, în acest caz, Furnizorul trebuie să emită clientului o confirmare relevantă sau să o trimită către sediul central al Companiei de unde a fost cumpărat produsul sau către agentul Furnizorului cu care s-a încheiat un contract.

În conformitate cu Articolul 37.b din ZVPot-UPB2, Furnizorul nu va fi considerat responsabil pentru defectele materiale ale bunurilor:

Se consideră că un defect al produselor a existat în momentul livrării, dacă apare în termen de șase luni de la livrare.

În conformitate cu Articolul 37.c din ZVPot-UPB2, clientul, care a notificat în mod corespunzător vânzătorul cu privire la un defect, este îndreptățit să solicite Furnizorului:

În orice caz, clientul va avea dreptul să solicite vânzătorului să compenseze daunele și mai ales să compenseze costurile cu materialele, piesele de schimb, lucrările, transferul și transportul produselor, rezultate din îndeplinirea obligațiilor menționate în primul paragraf al Articolului 37.c din ZVPot-UPB2. Drepturile clientului expiră la doi ani de la data în care a informat Furnizorul despre un defect material.

Formularul pentru raportarea defectelor materiale poate fi găsit aici.

 

GARANȚIE

În conformitate cu Articolul 19 din ZVPot-UPB2, costurile materialelor, pieselor de schimb, lucrărilor, transferului și transportului produselor rezultate din repararea defectelor sau înlocuirea unui produs cu unul nou în garanție sunt plătite de vânzător. În conformitate cu aceasta, Regulamentul sloven privind bunurile, pentru care se va elibera garanția conformității (Monitorul Oficial al RS, nr. 14/12; denumit în continuare: Regulamentul privind bunurile) a fost emis. Articolul 1 din Regulamentul privind bunurile specifică tipurile de bunuri pentru care se va emite o garanție de funcționare fără defecte, data de începere a perioadei de garanție și cea mai scurtă perioadă de garanție. În conformitate cu Articolul 2 din Regulamentul privind bunurile, se acordă o garanție de funcționare fără defecte de minimum un an pentru produse de uz casnic și similare, produse din industria auto și similare, mașini și dispozitive agricole și mașini și dispozitive pentru cultivarea zonelor mici, produse din tehnologia informației, echipamente sportive și accesorii, produse din domeniul comunicațiilor radio, tehnologii audio și video, dispozitive medicale electrice și dispozitive de protecție împotriva incendiilor.

Articolele cu garanție sunt însoțite de un certificat de garanție sau au o garanție listată pe factură. În cazul în care produsul nu funcționează sau nu mai funcționează în perioada de garanție, clientul poate solicita garanția. Clientul poate solicita garanția prin urmarea instrucțiunilor de pe certificatul de garanție și prin trimiterea facturii. În conformitate cu prevederile din Regulamentul privind bunurile, la achiziționarea anumitor produse (aparate electrice), clientul primește o garanție de un an, care poate fi extinsă la un total de doi ani pentru unele produse. Dacă garanția nu este inclusă sau nu există informații despre garanție pe factură, produsul nu are garanție sau nu există informații despre garanție în acel moment.

Respectarea termenilor garanției este obligația Furnizorului. Chiar dacă certificatul de garanție nu este inclus sau nu conține toate informațiile sau termenii garanției, dreptul clientului de a solicita garanția nu este afectat. Aplicarea garanției este posibilă numai pentru „defecte ascunse” care nu sunt cauzate de influența clientului. Garanția nu poate fi aplicată în cazul:

În conformitate cu Articolul 4 din Regulamentul privind bunurile, perioada de garanție începe de la data livrării bunurilor către client. Dacă Furnizorul nu reușește să repare defectele produsului în termen de 45 de zile de la primirea cererii de reparare a defectelor, acesta va înlocui produsul cu unul identic, nou și fără defecte, în mod gratuit.

Cererea de garanție poate fi găsită aici.

 

ECHIPAMENTE ELECTRICE ȘI ELECTRONICE

La achiziționarea de echipamente electrice și electronice (EEE), puteți să depuneți la noi deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) (Decretul sloven privind deșeurile de echipamente electrice și electronice, Monitorul Oficial al RS, nr. 72/2018 din 16 noiembrie 2018).

Putem prelua deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE) de la domiciliul utilizatorului final dacă aceste deșeuri de echipamente electrice și electronice au același tip de utilizare prevăzută și sunt clasificate în aceeași clasă de echipamente electrice și electronice ca și EEE furnizate și dacă numărul de bucăți de DEEE este același cu numărul de bucăți de EEE furnizate.

 

DISPONIBILITATEA INFORMAȚIILOR

Furnizorul este obligat să ofere întotdeauna clientului următoarele informații (sumarul legislației):

Furnizorul își propune să ofere pe website toate informațiile relevante pentru client. Totuși, pot apărea erori tehnice sau umane, iar Furnizorul nu își asumă nicio responsabilitate pentru acestea.

 

PROTECȚIA DATELOR DVS. PERSONALE

Furnizorul va proteja datele dvs. personale cu cele mai înalte standarde de siguranță și în conformitate cu toate regulamentele aplicabile (de exemplu, ZVOP-1, ZEKOM-1, GDPR). Furnizorul va utiliza datele personale ale clientului pentru a-l familiariza cu oferta, pentru a realiza comanda, pentru a trimite facturi, pentru a trimite materiale informative și pentru orice altă comunicare de afaceri necesară cu clientul (de exemplu, newsletter). În niciun caz datele personale nu vor fi trimise către terțe părți neautorizate, cu excepția partenerilor de încredere cu care Furnizorul a încheiat în prealabil un acord scris cu privire la prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal. De exemplu, Furnizorul poate trimite date cu caracter personal atunci când acest lucru este necesar în interesul dvs., de exemplu atunci când procesează reclamații sau în legătură cu livrarea. De asemenea, este responsabilitatea proprie a clientului să își protejeze datele personale, prin alegerea cu atenție a unui nume de utilizator și a unei parole și prin protejarea corespunzătoare a computerului cu un software adecvat (antivirus).

Datele personale sunt prelucrate în conformitate cu Politica de confidențialitate care se găsește aici.

 

PROTECȚIA DREPTURILOR DE AUTOR

NextLevel, d.o.o. operează magazinul online LINEOSHOP și este proprietarul întregului conținut (texte, descrieri, imagini, videoclipuri, structura website-ului etc.) de pe website-ul lineoshop.ro. În conformitate cu Legea slovenă privind drepturile de autor și drepturile conexe (ZASP), Legea slovenă privind gestionarea colectivă a drepturilor de autor și a drepturilor conexe (ZKUASP) și alte directive și reguli privind drepturile de autor, Furnizorul interzice în mod expres utilizarea, copierea și reproducerea întregului conținut publicat pe website. NextLevel, d.o.o. va începe în mod valid urmărirea penală pentru toate imaginile copiate, textele, videoclipurile, siglele și alte conținuturi copiate.

 

COMUNICAREA CU CLIENȚII

Furnizorul va contacta utilizatorul prin mijloace de comunicare la distanță numai în cazul în care clientul nu se opune în mod explicit acestui lucru și nu solicită rezilierea. Toate mesajele electronice (SMS, email etc.) vor fi marcate clar și fără echivoc ca promoționale, cu expeditorul vizibil în mod evident. Toate mesajele promoționale, campaniile, reducerile și conținutul de marketing vor fi clar evidențiate ca atare. Utilizatorul are dreptul în orice moment de a se dezabona de la primirea mesajelor publicitare, iar Furnizorul trebuie să îi prezinte în mod clar metoda de dezabonare. În calitatea sa de operator de date cu caracter personal, Furnizorul va respecta în mod explicit cererea de dezabonare a clientului și va stabili ca acesta să nu mai primească conținut publicitar.

 

Puteți găsi mai multe informații despre gestionarea și ștergerea datelor cu caracter personal în Politica noastră de confidențialitate.

 

COMENTARII, APRECIERI, CRITICI

Unele subpagini ale website-ului lineoshop.ro permit utilizatorilor să lase comentarii cu privire la produse și servicii. Această funcție a website-ului oferă o imagine mai precisă asupra experienței reale și ajută la crearea unei comunități unitare de utilizatori. Fiecare comentariu trimis este revizuit de operatorul website-ului înainte de publicarea sa finală pentru a se asigura că aceste comentarii nu sunt în niciun fel jignitoare și nu conțin nicio afirmație ofensatoare, înșelătoare sau falsă. Operatorul poate alege să nu posteze comentarii despre care consideră că nu sunt benefice pentru crearea unei comunități mai bune de utilizatori. Atunci când un utilizator trimite un comentariu pe website, acesta acceptă în totalitate Termenii generali și acordă Furnizorului permisiunea de a posta un comentariu pe website și pe toate celelalte canale de comunicare sau de marketing, indiferent de utilizarea intenționată de Furnizor a unor astfel de canale (email, SMS, Facebook ads, Google ads, etc.). Prin trimiterea unui comentariu, autorul confirmă autenticitatea și veridicitatea afirmațiilor și se asigură că deține drepturile materiale și drepturile de autor ale comentariilor scrise.

 

RECLAMAȚII ȘI LITIGII

Prin servicii de calitate și luând în considerare practicile comerciale corecte care sunt în conformitate cu legislația slovenă, ne străduim să evităm reclamațiile și litigiile și să le limităm numărul cât mai mult posibil. Toate operațiunile furnizorului și funcționarea magazinului online se bazează pe legea aplicabilă privind protecția consumatorilor. Reglementările din Republica Slovenia guvernează relațiile juridice dintre utilizatorii magazinului online (clienții) și Furnizor (operatorul website-ului). Dacă apar litigii, dorim ca acestea să fie soluționate pe cale amiabilă. Totuși, dacă acest lucru nu este posibil, instanța din Ljubljana are competență pentru soluționarea litigiilor dintre client și Furnizor.

În conformitate cu normele legale, Furnizorul nu recunoaște niciun organism care efectuează soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum dintre client și Furnizor ca având competență pentru soluționarea litigiilor de consum pe care consumatorii le-ar putea iniția în conformitate cu Legea slovenă aplicabilă privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum.

La 15 februarie 2016, Comisia Europeană a inaugurat o nouă platformă pentru a sprijini consumatorii și comercianții în soluționarea extrajudiciară online a litigiilor de consum privind achizițiile online. Platforma de soluționare online a litigiilor este un punct unic de intrare care permite consumatorilor și comercianților din UE să soluționeze litigiile referitoare atât la achizițiile online interne, cât și la cele transfrontaliere. Prin intermediul platformei, litigiile sunt transmise entităților naționale competente în soluționarea alternativă a litigiilor care sunt conectate pe platformă și care au fost selectate de statele membre, în conformitate cu criteriile de calitate, fiind și anunțate pentru Comisie. Baza legală pentru crearea platformei de soluționare online a litigiilor este Regulamentul privind SOL în materie de consum (Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului), care prezintă principalele funcții ale platformei și procesul de soluționare a litigiilor trimise prin intermediul platformei.

Platforma de soluționare online a litigiilor poate fi accesată la https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

Puteți găsi mai multe informații pe platforma de soluționare extrajudiciară online a litigiilor la https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/ro/IP_16_297.

 

CLUB NEXT365 - REGULAMENTUL CLUBULUI

Clubul Next365 funcționează ca un club de loialitate în cadrul NextLevel, d.o.o. (în continuare: NextLevel).

Orice persoană fizică cu capacitate juridică care plasează o comandă în magazinul online lineoshop.ro devine automat membru al Clubului Next365. Minorii pot deveni membri numai cu acordul sau permisiunea tutorelui legal ai acestora. În cazul în care părinții/tutorii legali își înscriu copilul/minorul aflat sub tutelă în Club Next365, aceștia sunt răspunzători în mod solidar și separat pentru obligațiile de membru ale Membrului (copilul/minorul aflat sub tutelă). Acordul de Membru se încheie în mod automat prin plasarea unei comenzi în magazinul online lineoshop.ro și se încheie pe o perioadă nedeterminată, cu posibilitatea de reziliere în orice moment și fără obligații. Prin plasarea unei comenzi, membrul este de acord în mod expres cu prezentul Regulament al Clubului și cu Termenii și Condițiile Generale ale magazinului online, pe care le confirmă în mod explicit printr-un clic în momentul plasării comenzii.

Membrul poate profita de toate beneficiile Clubului imediat după ce încheie Acordul de membru și are dreptul de a fi informat cu privire la toate beneficiile și promoțiile Clubului cu ajutorul datelor personale de contact furnizate către NextLevel (adresa poștală, numărul de telefon pentru apeluri și SMS, e-mail). Prin aderarea la Club, Membrul este de acord să fie informat cu privire la toate beneficiile, atenționările și promoțiile Clubului cu ajutorul adreselor de contact furnizate către NextLevel (adresă poștală, număr de telefon pentru apeluri și SMS, e-mail) în scopul executării prezentului Acord (îndeplinirea regulată a obligațiilor de membru). În cazul în care membrul dorește să fie informat cu privire la alte oferte de la NextLevel, acesta trebuie să își dea acordul explicit în acest sens.

Un nou membru cu capacitate juridică sau tutorele legal al unui membru cu incapacitate juridică poate rezilia Acordul de membru al Clubului Next365 în orice moment după ce a devenit membru al Clubului Next365. Membrul sau tutorele său legal poate trimite o declarație scrisă fără echivoc de reziliere a acordului (care să conțină cel puțin numele, adresa și datele de contact (număr de telefon sau adresă de e-mail) ale membrului sau ale tutorelui său legal) la persoanele de contact menționate mai sus. În acest scop, Membrul poate utiliza opțional formularul scris disponibil aici. Un membru poate, de asemenea, să se retragă din Clubul Next365 prin refuzul de a accepta o expediere de la compania de livrări trimisă de NextLevel ca parte a obligațiilor de membru. În cazul în care apar modificări ale datelor personale înscrise în Acordul de membru după data încheierii Acordului de membru, Membrul sau tutorele legal/garantul acestuia se obligă să notifice NextLevel în termen de 8 zile de la data apariției modificării. În cazul în care membrul sau tutorele legal/garantul său nu își îndeplinește obligația de a informa NextLevel cu privire la orice modificări care ar putea afecta relația contractuală dintre părți, membrul este răspunzător pentru toate daunele care ar putea fi cauzate companiei NextLevel din acest motiv.

Intrând în Clubul Next365, membrul acceptă obligația de membru de a plasa o comandă de orice valoare pentru produsele disponibile în magazinul online lineoshop.ro în fiecare an calendaristic (adică o dată la 365 de zile) după prima sa achiziție cu care s-a înscris automat în Clubul Next365, sub rezerva termenilor și condițiilor generale ale magazinului. În cazul în care membrul nu reușește să plaseze comanda în perioada specificată, NextLevel îi va trimite un pachet cu valoare maximă de 120 lei după minim un an calendaristic sau 365 de zile sau mai mult (până la 5 ani), acest pachet conținând unul sau mai multe produse din același segment de produse ca și produsul din comanda inițială cu care membrul s-a înscris în Clubul Next365. Membrii au dreptul la prețuri de club exclusive care includ o reducere substanțială în comparație cu prețurile produselor publicate online. Membrul va plăti prețul de achiziție prin numerar la livrare către compania de livrare. Costurile de livrare ale unui astfel de pachet sunt acoperite de NextLevel.

Comenzile plasate de un Membru în cadrul obligațiilor sale de membru sau trimise de NextLevel unui Membru ca parte a obligațiilor sale de membru sunt supuse normelor aplicabile privind anularea contractului, care sunt conforme cu protecția consumatorilor din UE și sunt disponibile aici. Pe această pagină, membrii Clubului Next365 și alți clienți pot găsi, de asemenea, toate celelalte informații privind gestionarea reclamațiilor și un link către formularul de reclamații.

NextLevel nu recunoaște niciun furnizor de servicii de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent pentru a soluționa litigiile pe care un membru le poate iniția în temeiul Legii privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum (ZIsRPS) și nu va participa la nicio soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum. Platforma de soluționare online a litigiilor este disponibilă la următorul link: ec.europa.eu/odr.

Informații privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale membrilor sunt disponibile în politica de confidențialitate a societății aici.

Regulamentul Clubului în vigoare este parte integrantă a contractului dintre Membru și NextLevel. NextLevel poate modifica Regulamentul Clubului în conformitate cu politica sa de afaceri și de marketing și cu legislația aplicabilă. NextLevel va publica Regulamentului Clubului modificat pe site-ul său web. În cazul în care NextLevel nu primește o cerere scrisă de reziliere a calității de membru în termen de 30 de zile de la publicarea Regulamentului Clubului modificat, se consideră că Membrul a acceptat modificările, iar Regulamentul Clubului modificat va intra în vigoare între părți de la data intrării în vigoare a modificărilor.

 

Creat: 12. 2. 2020

Ultima modificare: 26. 1. 2023

Livrare în 2 zile
Numerar la livrare
Depozit românesc